Iubim 2 Roți – Ediția a IV-a

Perioada: 27-29 mai 2016

Participanți

Aproximativ 1.500 de motociclete și mopede, 500 de biciclete și 6.500 de oameni au fost prezenți în Quantic Club pentru a susține evenimentul.

Pe scenă au fost: CARGO, Coma, Timpuri Noi, Trooper, ZOB, Implant pentru Refuz, RoadkillSoda, Ska-nk, Tapinariii, Fără Zahăr, DOAR ATâT, CALEnDAR, Aristopaths, Ora Închiderii, Between Colors, The Purple Dandies, Arashai, Circu’, Transilvania, Sticks and Stones, Destin Balcanic.

Parteneri

Primăria Sectorului 6, Centrul Cultural European Sector 6, Fundația pentru Tineret a Municipiului București, Club Quantic, BioLumiMedica, Hostexpertforyou, Get Started, Sigurec, Hello Hotels, Green Group

Sponsori

Ciuc, Motul

Parteneri media

ROCK FM, One Music Channel, Slowride, Pemotoare.ro, Concerte Azi

Campania de comunicare

5.000 de afișe
Spidere, OOH
Spoturi radio
Promo ROCK FM
Comunicate de presa
Promovare online
Promovarea evenimentului la târgurile auto-moto (SMAEB, SAM)
Campania de promovare a avut pe rețelele sociale un reach de aproximativ 1.000.000 de persoane la nivel național, peste 70% fiind din mediul urban, cu vârste cuprinse între 20 și 55 de ani.

 

iubim 2 roti 2016